Påsk i vindeln

Jaha då har det redan gått en vecka till! Denna vecka har gått lite segt, förökt tapetsera vidare men gick inte bra, får ta tag i det där snart, sen så har jag blivit antagen till arbetsintervju! Som receptionist! Så kuuul! Hoppas det går bra. Och skärtorsdag så åkte vi till vindeln. Anna smsade och hon var också i vindeln och jag fick veta att det skulle vara röj på hotell forsen, så jag anna och frida for dit. Var kul att träffa gamla klasskompisar och bekanta:) Jag gick även in i köket och hälsade på kocken:) min gamla arbetskompis, hihi .


    
Frida väljer kläder, jag och anna , och en bild på oss tre


Fredagen blev mys med familjen. Härligt att va i vindeln ett tag. God mat!


Chicago

Tyvärr har man ju inga bilder eftersom jag inte är hemma än och kan lägga in bilder, men det får jag lägga till senare.
Idag är det påskafton och väldigt soligt, helt underbart. Vi har suttit ute i snön och solat. Och pappas systrar kom förbi så vi surrade på. Och jag har även hjälpt pappa att skanna in bilder sen han var jätteliten, så mysiga kort!

Vi hann även åka ut på isen och pimpla, mysigt!



GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0