shopping till utgång

Lördag morgon startade kl 11.30, blev lite sent igår:D Nu har jag bestämt att jag ska försöka ta uppehåll med festandet typ 2 månader! har blivit för mycket på senare tid. Men igår så hade väldigt kul, jag hannah och lisa bestämde oss för att festa lite, så vi köpte lite vin och hade mysigt. Sedan drog vi till scharinska på klubben babylon. Väldigt kul!


Sötlisa



Jag och hannah, kanske borde nämna att hon
har klänning på sig utan axelband, såg lite naket ut:P




Och en pose bild såklart:P

Jag har fått väldigt stor shoppinglust, haha plågade min bror på stan igår, köpte mig tre saker igår, tre rosa söta små saker:D
Hittade världensunderbaraste väska! Är besatt av små handväskor!



OJ SÅ SÖT!

Och köpte även en klänning, jag var prinsessa igår!


HIHI

Annars har det inte hänt så mkt i veckan, eller jag var ju på intervju, och det gick väl rätt så bra. Jag hoppas jag får jobbet! Lät väldigt roligt, och jag tror att det skulle passa mig perfekt!
usch, nu borde man städa lite här hemma, vi har varit lite dåliga på den fronten. Borde köpa oss en nya damsugare snart. Undra vad man ska göra ikväll då.. Kanske bio?
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0