Skärpning!

Vaknade lite tidigare idag:P:P halv elva. MÅste verkligen skärpa mig om man ska börja jobba snart!
Blev sent igår, jag hade lovat manne att hämta honom efter hans ölkväll på pipes men just när jag skulle åka så kunde ja ginte hitta nycklarna till bilen, och jag ringer manne och frågar vart dom är och såklart så ligger dom i hans jacka som han har med sig! Lyckat.
Så det vara bara att traska hem. Jag sjäv gick en liten promenad runt kvarteret och upptäckte en kortare väg till bussen faktist!:D Börjar lära sig nya kvarteret. Och issa skulle såklart följa med på promenaden. Hon är så söt, springer efter mamma som en liten vovve.

Idag blir det fika hos Elin, en gammal arbetskamrat. Ska bli mysigt.


Oj HIttade en gammal bild på mig när jag börade färga håret rött, det var verkligen intensivt! Men snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0