Utsälllning närmar sig!

Jahapp, då var ännu en helg över. Men det gör inte så mkt för jag längtar, LÄNGTAR sååå mkt till nästa helg. Ska bli så kul med kattutställning, otroligt kul! Blir kul med bilresa dit också, lyssna på massa musik o peppa! Jag måste förbereda lilla bäbis också! Är så nervös över hans päls. Den känns inte riktigt hundra...



Min sötnos som riktig bäbis :D

Ja vad ska annars dagen sysselsättas med då... hm. Känns så trist man har nästan aldrig något planerat, jag o manne är som två pensionärer som bara slappar. haha:P Nämen vi kanske dar på strömpilen, alltid kul:)
ska väl också sätta upp två nya tavlor jag köpt, blir nog fint. Oj vad flitiga vi var igårkväll, rensade ur våran sock låda och jag min troslåda och vek dom prydligt och fint o knöt ihop allting snyggt och prydligt:P
Annars ligger det gärna huller om buller.


Alltså gud! Jag har varit med om en del skumma grejor nu senaste veckan. MIn kompis maria är lite inblandat, tycker det är lite sjukt. Att när vi hade pyjamasparty så åt vi ju tacospaj, och utan att ha pratat med Maria (som bor i borås) så hade dom också gjort det den kvällen! Och det har inte jag gjort sen jag var hur liten som helst så det känns lite underligt, men sedan nu i veckan hade jag ju brodern här och då gjorde vi vanligt taccos:P och då hade Maria även ätit det den kvällen! OCh sen det sjuka var att under samma kväll hade vi båda köpt en almondy tårta och ätit! Så underligt! Mamma sa att jag skulle köpa en lott:P När konstiga saker ska man köpa en lott.

Och nått ännu skummare var nu när vi har bytt telefon nr! Vi var tvungna att byta telebolag när vi flyttade så då känndes det lite jobbigt att lära sig ett nytt nr igen. Men då när vi fick det nya så tyckte jag det såg bekant ut, och då ser jag!!! vårt förra nr var 34 93 717, och detta nya var 34 93 818 , hur ofta händer det???!!!


nä nu ska vi äta frukost och planera dagen!
HEJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0