först en väldigt rolig dag, sen förstördes allt!

Jahapp:P
Åh det bara pirrar i kroppen så mkt nytt som ska hända!!

*Såklart kattutställningen står höst upp på pirret i magen.
*Vi har beställt ett ursnyggt soffbord idag! ÄLskar det!

Men rätt dyrt dock, hihi. Men då får man ju kvalité!

Åh mitt i denna glädje så ringer min mobil, och ger mig väldigt tråkiga besked. Jag fick inte jobbet:(:( ååh så tråkigt. Det var någon annan som passade bättre...åh fy fasen! Jag som hade planer på att plugga innan jag for på denna intervju men då sket jag i o skicka efter till skolan för jag blev som så glad o trodde man hade möjlighet till att få det..- så besviken!!!!!!


Ja, huu.
Men ska väl ändå fortsätta på det jag hade o skriva om.
Idag har vi suttit på IKEA och försökt pussla ihop ett eget tvbord. Jag tror det blir fetsnyggt!
haha kan ladda upp en bild jag skissat på paint.



Tror det blir väldigt bra, skulle typ kosta 4400kr
Men då har man ju mkt förvaring!


Ikväll blire rent hus! så kul! haha det för mina tankar till igårkväll:

Jag skulle bada lille bäbis inför utställing och efter det så dammsuga o skura o göra lite fint, och stordammsugade hela soffan eftersom den är rätt hårig:P men iaf, så det första nytvättade sylvester gör, är  att springa allt vad han kan till fönstret och jaga flugor och då samttidigt välter mina krukor så det bara flyger jord på både han och MIN SOFFA!!! hah skoja om att jag blev arg.


i måndags var jag o manne hos hanna o erik, o spela massa spel, var väldigt roligt, det måste vi göra om:)

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: MARRA bou

GUUUD SÅ SNYGGT BOOORD

2009-05-08 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0