En proppfull vecka

Åh har hunnit vara på världens finaste bröllop mellan matilda och matias, det var verkligen vackert!

Har hunnit jobba lite grann och även ställt ut kissarna på kattvisning på NOLIA mässan:) Var väldigt trevligt, hann gå en sväng där också.

Förresten! Idag när jag jobbade så körde jag bil uti byarna och vipps så sprang en fet älg framför bilen rätt över vägen, hur stor som helst,  mkt större än en häst:P
Sen höll jag även på krocka med en buss som vanligt, alla buschafförer är galna!

I helgen kan det bli mkt att planera in, jag vill hinna gå på nolia igen, o även så kommer min kusin och hälsar på och vi kanske ska gå ut o äta o på krogen sedan, eller får se vad vi planerar in, sen ville även lisa ha kräftskiva, ute i pengsjö vid vännes. Och skulle vara trevligt att ställa ut katterna igen på nolia och även jobbet är på mig att jag ska jobba, så har mkt att planera. Och får inte glömma, en bekant från Björkstakatten har fått kattungar!!! Små söta Ragdolls, endast 2 veckor gammal!
Så det ska jag väl hinna hälsa på också!

ojoj!



a

Kommentarer
Postat av: Ällen

bra med mycket å göra ändå, roligare när det händer nåt varje dag :) men slit inte ut dig ;)

2009-08-06 @ 13:11:48
URL: http://kaninmonster.blogg.se/
Postat av: mariaBOU

åååh här händer saker hela tiden också, man hinner knappt ringa någon heheheh! men låter skoj, bröloppet verkade ju riktigt najs!!



åh ragdolls =)



sött!

2009-08-06 @ 17:34:17
Postat av: Tihna

Åh kan du inte försöka smita undan en kattunge åt mig? nä, det lät hemskt men jag vill verkligen ha en haha

Måns skulle nog inte gilla det..

Vi får ta och försöka planera när ni kan komma ner också. Här är det tyvärr fullspäckat schema också

2009-08-07 @ 21:42:12
URL: http://tintii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0