Julpyssel med pepparkaka är inte illa!

En härlig vecka och trevlig helg, vi var ute i lördags, blev lite galet, men underbart kul, hanna hade brottom som vanlig in på krogen och det resulterade i att jag och Frida inte kom in och hanna fick vara ensam kvar och vi fick gå på REX ist lite synd ju men det var kul på REX iaf, vi får ta igen det nu till helgen när det kommer vara tidernas fest, haha. Nämen kära kollektivet har ju sagts upp och det blir utflyttningsfest där på lördag, och det var typ över 120 pers som var bjuda, så det kommer bli superkul:D

 

Och maria kommer ju hem!!! Hur bra blir inte det! VI ska äta gott skratta loss och göra mkt skoj!

Vi ska ju börja hennes första dag med att shoppa loss på stan, sedan middag i Ersmark och sedan bio! New moon!

Sen påä onsdag ska vi spela in våran julfilm, de ni!

 

Jag har faktist klippt mig ikväll, blev väldigt bra! Ser mkt livligare och frächare ut nu,. haha hade tydligen tuggummihår :S

Sen Åkte jag till hannis och vi åt lussebulle o peppakaka och satt och julpysslade!

myspys

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0