NU ÄR DET KLART!! LONDON HERE I COME!

Japp, nu är det klart. Ikväll betálade jag in avgiften till london skolan. OOOH känns pirrigt!!

Idag har vi varit massa hos farfar, o busa med våra kissar, dom får ju inte vara i pappas hus eftersom han är allergisk, så vi har dom hos farfar:)

Sen så imorse när jag vaknade så skulle jag kolla mobilen, men jag kunde inte hitta den! Jsg letade överallt men fanns ingenstans, så då åkte jag till farfar och tittade, haha hade så brottom så jag åkte dit i pyjamas, men den fanns ej där, och så tänkte jag åka hem igen och jag försökte ringa efter den en sista gång och då hörde jag en svag ringsignal, och vart hittar jag den!! JO Ute på marken! Översnöad!
Men den hade klarat natten under snön, helt otroligt, och det värsta var att jag hade kört med bilen 1 decimeter ifrån!!:S


pöss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande! Ska bli kul att höra mer om din resa... Från alla oss till alla er EN RIKTIGT GOD JUL:)

2009-12-23 @ 21:37:09
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Tihna

MEN SHIT! VAD KUL! När åker du och hur länge stannar du? Då måste jag komma och hälsa på!

Kram

2009-12-25 @ 15:07:13
URL: http://metrobloggen.se/tintii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0