Världspermiär av Avatar!

Ikväll har vi sett avatar! Väldigt bra, och speciellt i 3D version! Se den om nått!

Annars så har veckan gått fort, haft besök av maria i vindeln och hunnit ta svinsprutan!! Jag trode jag skulle bli sjuk men jag blev endast lite matt en dag, så det var väl skönt.

 

Helgen blir för övrigt lugn, men sen mot veckan så börjar ju gamla vänner komma tillbaka till stan, och det är julafton! Jag har faktsit inte köpt alla julklappar ännu, men jag känner mig ändå lugn, har pekat ut det mesta jag ska köpa.

 

 

Sen så har jag kommit på att jag ska sy min egna nyårsklänning, hih, om de tinte blir bra så får jag väl söka nått på mellandagarna, men fick sådan lust att sy;D

 

 

Ha så kul i Indien nu lisa! Tänk på oss i kalla sverige!!

 

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: lisa

halsningar fran abu dahbi gumman :)



puss!

2009-12-19 @ 11:09:53
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com
Postat av: friday

sola åt mig:D

2009-12-23 @ 00:04:42
URL: http://fridayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0