köttfärspaj

Ikväll blire köttfärspaj, manne fick sådan lust att göra det så han fick bli kocken också, då duktig han är:D

Vi    har    ju     beställt    en      säng     också!!     Från     IKEA,      kan     knappt      vänta!!
Så härligt, det kommer bli skitgrymt.!

Solen är då tillbaka i stan nu så det är ju bra. ♥

Saker jag vill hinna med innan sommarn är över:

  • Sola så att huden bländar (för att den är solbrun då, inte kritvit :P hah)
  • Åka till sthlm o hälsa på Tihna och Måns, och i samma veva gå på skansen!
  • Hinna med en sista minutenresa, vart vet jag inte än
  • Åka till trästock, hihi
  • Bröllop
  • Någon mysig helg i vindeln


                                                                                     a

Kommentarer
Postat av: MARIABOU

men duu =) låter som bra ideér!!!

ååååh ni måste ju få sängen snart. vi har skaffat ps3 förresten =) så nu har vi sing star o guitar hero, kan det bli roligare förfester framöver eller :D:D:??1=)=)=)=)=)

2009-07-14 @ 20:04:39
Postat av: MARIABOU

SNYGGT DU BAKAT BLOGGEN =) VILL OCKSÅ HA SÅ FEEJT, VI SKA TYP MÅLA OM KÖKET I SEXTIOTALS FÄRG=)

2009-07-14 @ 20:05:25
Postat av: Hannah

Hej sötis!men så fint du har gjort på bloggen!!!!! jag älskar färgerna och muffinsarna!

ja det var verkligen trevligt i stugan:) myspys.

2009-07-14 @ 21:33:51
URL: http://hannahfallman.blogg.se/
Postat av: friday

Tack så mkt:) jag är väldigt nöjd också;)

mer i min stil o smak kanske än den förra!

2009-07-14 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0