stugan i norr

Då var man hemma igen!
Har haft en jättehärlig helg! Vi åkte till våran sommarstuga som ligger utanför arjeplog, i långviken. Det var så härlgit, vi åkte först till arvidsjaur på onsdagen, till dollarstore:) Hittade mig några fynd:).

Sedan så hände en olycka, vi skulle lufta katterna eftersom de tyckte resan var hemsk i den kvava bilen, men det blev inte så lyckat för sylvester, för han fick panik och började springa. Han var då fastbunden i sin bur men lyckades dra med sig hela buren efter sig och detta gjorde att han blev ännu räddare och sprang tills buren flög av. Tillslut lugnade han sig och jag fick in han i bilen igen. Men när vi väl kom fram till våran stuga så tänkte jag att han skulle få komma ut och lägga sig i skuggan under bilen medans vi gick en rundtur. När vi kom tillbaka så var sylle borta, helt upp i rök. Vi hittade honom inte, förens nästa dag så gick vi ut tidigt för att leta efter honom igen, och då låg han i bilen igen, han hade hittat tillbaka!! Tur att vi lämnade bildörren öppen!! Fick lite panik själv där!

Men annars så var helgen jättebra, vi solade badade i massor, gick till mormor o morfars grav, bastade, fiskade, och åkte till arjeplog en dag för en titt om det hänt något på 7år. Kan inte fatta att det var 7 år sen jag var i långviken!!

Idag ska jag på jobbintervju, och det känns väldigt bra faktist!! Skulle vara sköntatt börja jobba igen!



a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0