Trästocksfestivalen here we come!!

Nu är man pepp, längtar till imorgon, då åker vi ju till Skellefteå för Trästocksfestivalen:)
Var länge sen man var på festival!

Idag ahr jag varit på picknick med Stina, så mysigt, jag åkte och hämtade henne på jobbet sedan åkte jag och köpte kattmat och kattsand för 950kr, billigt med katt :S
Men efter det åkte vi ned på stan och tittade runt lite och då var det beachvollyboll tävling mitt på torget, som varje sommar hade dom fixat dit kilovis med sand o massa läktare, och även hade dom en fransk marknad, och jag frossade i oliver, fanns oliver i alla desslag!! GOtt♥.
Sedan köpte vi lite baguett och en röra och satte oss i parken.
Fint väder fick vi också!

Nu ska jag gå och spela lite mario kart med karln min ;)


a

Kommentarer
Postat av: maRIABOU

vi får höres snart ;)) så får du berätt om veckan o helgen ;)

2009-07-22 @ 08:16:14
Postat av: Tihna

Du får ta och upptadera din blogg lite oftare. NU vill jag se bilder från festivalen :)

2009-07-22 @ 15:54:35
Postat av: Anonym

hah, ja jag var på väg att skriva om trästock men nått kom emellan och jag glömde spara hela texten så har inte orkat skriva om den sen har jag inte haft tid med brorsan på besök:) Men kan komma med uppdatering imorgon;()

2009-07-22 @ 22:29:06
Postat av: mariABOU

yes=)

2009-07-23 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0