Sheer cover sminket är suveränt!

Fatta vad god pajen blev igår!♥


Sitter och ska rensa ur mobilen på bilder, hela 4 gb är fyllda med bilder, hih.
Massa massa bilder, och mest från sommaren.
Var så roligt när min vän maria och hennes henrik kom på besök i umeå!
En härlig sommarmånad vi hade!

Fick tips idag att det fanns en sida som heter bloglovin och den var ju väldigt bra och underlättande för att hålla koll på sina favvo bloggar;)

Nu har jag även fått in en blogg besökar räknare så får man se hur stort intresse det finns:)

Jag ska väl även skriva lite om mitt nya smink som jag beställde för några veckor sen, sheer cover. det är faktist väldigt bra! Väldigt täckande och man behöver inte oroa sig att det ska bli tjockt täcke av kräm som täcker igen alla porer, utan det känns fräscht och mjuk hy får man också!!
väldigt många plus!


a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0