Kattutställning och IKEA

HEJ!

Mycket har hänt den sist:)
Förkylningen jag hade var visst pollen allergi, så det var itne så kul att man gått och fått det på senare år.
Jobbet hörde av sig senare och meddelade att dom hade velat ha en riktig kock "detta kanske var första gången för dig". haha:P

Men har även hunnit dema på nya jobbet, denna gång var på Mariehems Centrum och bjöd på pringles. Många kunder!
Det var ju under fysikgränd helgen o brännbollsyran!
Men vi åkte istället till vindeln och firade min bror som tog konfirmationen. hehe jag köpte en fin parfym till honom ist för smycke. Han blev glad!

Sen så har ju Maria hunnit komma hem från borås! Så kul! vI har hunnit med massa,. Redan första dagen så åkte jag till henne och sov över o vi pratade i massor!

Men sen kom ju helgen och vi åkte till sundsvall för ikea och kattutställning:)
Min lilla gubbe blev champion i helgen:D Hhih. det var en rolig utställning, med massa snack om katter:D

Sen så handlade vi massa roligt på ikea för 3500kr:) Men nu börjar man bli rätt nöjd med lägenheten faktsit!
Snart ska jag ha bullbjudning för tjocka släckten hihi.


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0