Maskeradfest och fiske

I måndags åkte jag till vindeln för att hälsa på ♥Hannah hos hennes mormor,



det var så mysigt, vi solade åt middag rullade hannahs hår och jag fick se hennes sommarstuga som hon gjort om, så snyggt det blev.
Åkte även förbi mina föräldrar och stannade till onsdags.

-----------------

( Där var det rätt slappt, spela kort i massor, sen åkte vi även till stugan och fiskade:D jag fick typ 10 abborrar. så då blev det kokt abborre på tunnbrö, mums)




Sen så ville brodern hänga med till umeå. Så vi har spelat ännu mer kort, och jag har visat honom lite mer av umeå, vi har sett på bio, transformers 2, så bra. Och även spelat minigolf, väldigt roligt.

Nu sitter jag och längtar till i kväll!! Vi ska ju på maskeradparty på fabrken:) Dom har öppet till 5 på morgonen! Så jag ska åka och klippa mig idag äntligen, det blir min omtalade lugg :P Så jag och hanna ska klä ut oss till pinuppor, hihi.

Nu har värmeböjlan slagit till riktigt, man vet inte vad man ska ha för kläder på sig för att inte svettas ihjäl!
Men lite härligt är det ju, man ska inte klaga:P för vintern är ju kall o otäck.

pöss

Kommentarer
Postat av: Hannah

det låter great :) det ska blir kul ikväll! pöss på¨de

2009-06-26 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0