Midsommar!!

Åh vad mysigt med sommar, har redan hunnit vara midsommar, vilket inte var så jättevarmt med sol hade vi då, Vi grillade gott och drack gott, väldigt trevligt iaf!




MYSIG KVÄLL!!!

Är så glad för nu ska jag äntligen börja få ersättning från a-kassan, skönt o kunna bidra med lite penninga.
Vi vill ju göra några resor i sommar! Vi vill åka till våran stuga i långviken brevid Arjeplog. Manne har inte hunnit vara där ännu, sen så vill vi ned till sthlm för att hälsa på tihna o måns.
Ska även hinna med att åka utomlands.
Sista minuten frå det bli!

Idag har vi varit rätt aktiva för att vara dagen efter midsommar:P vi festade hårt ända fram till halv 4. Men endå har vi städat lägenheten, tvättat kläder bytt sängkläder o köpt pizza:P hah
Men mysigr med sara här, hon sov över och tog kvällsbussen ikväll.

Har haft kattutsällning också, det gick bäl sådär faktist, men han fick en BIV (bäst i variant) så det var ju kul!
Han rä ju för söt min bäbis. Gick inte så bra för marias kisse, hon ville absolut inte vara med och var inte så lätt att ha o göra med för hon hade just löpt och kände väl dofter av hanar.:P

Här har vi då min tjockis iaf:D 
MIn lilla brittisk korthår :D



puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0