Tidernas bästa utekväll

Åh vi har haft tidernas bästa utekväll tror jag:P
haha nämen vi var ju på fabriken som ligger vid ica maxi, hur perfekt uteställe som helst, ligger just vid älven och var lagomt stort, hade ju dessutom öppet till 5 på morgonen:D
Var jätteroligt, vi förfestade hos hanna och sen hos linda. Var kul:)

Har även massa bilder på nyklippta håret:) blev rätt nöjd ju, färgen har fixat till sig lite efter jag duchat håret en gång efter färgningen.



Hihi

Ikväll har vi haft det jättemysigt, först var vi på stan på dagen och hade picnic vid kajen med maria henrik och ellen. Badade fötterna coh fikade gött, sen åkte jag hem för lite ombyte o en filskål. Tog på lite mer oömma kläder för vi åkte nämligen till mega zone och spelade fortet!! Var som fångarna på fortet med olika uppdrag i ett rum. Så kul:)))
Sen gick vi till kafé Göteborg och fikade, gud så mysigt, dom hade gamla fängelsets bakgård som uteservering, var fyllt med soffor och puffar och hängmattor på en hel grusplan, var verkligen annourlunda.

NU börjar snart planerna om långviken, våran sommarstuga, vi ska dit på onsdag!! LÄNGTAR!!

IMorgon blire nog grillning och öl, o kanske utgång:D

OJ Höll på glömma! När vi var i sundsvall så fanns en fotograf på plats, och tog 125kr för 30 bilder. Alltså på kattutställningen, så jag anmälde genast min bäbis sylvester:D Här är några smakprov, min söta brittisk korthår!!





Visst blev han fin?:P



a

Kommentarer
Postat av: ante

vad fin :)

2009-07-16 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0