Nu börjar sommaren på riktigt med alla planer

Hey!
NU sitter man hos Maria i Ersmark och har just ätit frukost. Vi fixade med hennes lilla kisse igår. Tvättade pälsen och trimmade lite smått. Hoppas det blir bra och att det går bra på utställningen:D
Jag tog även med mig issa hit, hon är som en hund, följer efter en överallt, vi gick en liten promenad igår med henne här i Ersmark:P

Åhh längtar till nästa vecka! Då blire fest med maria rebecka ellen och lisa! :D
Nu var det 2 månader sen jag drack alkohol, jag höll mina ord. Så gott det ska bli med ett vinglas. Helst by the river:)

Sen så är det Midsommar nästa vecka! Vet ännu inte var det blir, kanske lutar mot en invigningsfest i våran lägenhet:)
Men senare kommer inflyttningsfesten som inte har blivit av än:)

Åh Maria visade en tatuerings sida idag och blev så sugen men då fick jag inseprationen på att göra ett tatuering med popkonst! Hur snyggt skulle inte det vara, verkligen jag känns det som:)



Nått i den stilen:D

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

men så fint. puss puss

2009-06-13 @ 14:19:31
Postat av: Ällen

ooh längtar till onsdag :D men TC var inte alls bra, invito var mkt bättre. hoppas de har nåt på onsdag bara... skulle va skitcoolt med en sån tatuering ju! jag är inte ens klar med den här men längtar redan efter nästa haha.

2009-06-13 @ 15:39:53
URL: http://kaninmonster.blogg.se/
Postat av: Hannah

tjabbba......ska du inte skriva lite mer i bloggen:) !?! kraaaaaaaaaaaaaaaaam.

2009-06-15 @ 13:46:39
URL: http://hannahfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0