Bloggstart

Då har man själv skaffat sig en blogg. Kulkul:)
Hoppas man kommer orka engagera sig denna gång. Och inte som det brukar bli när man skaffat sig olika community, typ använder sig av den i några månader och när det kommer något nytt så börjar man där ist.

Det ärväl kul att ha en sida där folk kan följa ens vardag och tankar, speciellt om det är kanske vänner som man inte träffar så ofta. Jag ska göra så gott jag kan och uppdatera. Men just nu känns det faktist lite spännande.
Haha det kommer nog finnas en och annan kattbild på denna blogg, oxh det är väl bilder som i sig inte intresserar så många, men mina katter äf väl för rara så man måste ju bara lägga upp massa söta bilder:D

Undra hur mycket babbel man kommer att hinna skriva här, och speciellt nu när jag är sjuksriven i två veckor till. Har man tråkigt så kan man fördriva tiden med att lätta sina tankar.

-------

Denna helg gick otroligt fort! Den bara sprang iväg! Men mysigt har det varit. Bio med Manne och Marianne. "Män som hatar kvinnor". Det var väl en film som var ett måste att se när den är så omtalad. Men den var bra, sevärd.
Speciellt kul när man får en magatack mitt i upplösningen,(efter all pizza o vin snack).

-------


Lördagen startade med att jag åkte till Tavelsjö för att träffa en ostiopat. Helt magist besök nästan! Hon nästan trollade bort värken i ryggen! Verkligen ett tips att gå till en ostiopat om man har ont någonstans. De hittar nerven och lurar hjärnan. Åkte hem och gjorde en fetmiddag till manne, med förrätt och varmrätt, efterrätt hanns inte med och orkades inte! Det blev en het kycklingsoppa med tomat, fetaost och choritzo bitar till förrätt. Och Ungsgrillat kött och choritzo med café de paris och potatisklyftor och en alldeles förträffligt snygg sallad:) (gurkorna var formade till fjärilar och cocktail tomaterna blev små röda blommor och sen blandsallad som var i massa vackra färger som blev väldigt vacker syn för ögat:)

Här var den lyxiga middagen till Manne.
                        
                              Fetmiddan till Manne


Såhär kan man också se ut efter en fetmiddag:P

Så kan man också se ut efter en god fetmiddag.

 Jag och stina stämmde träff på pipes för att bärsa(fast det blev vin ist, hehe). Och satt och surrade ett bra tag, sedan kom sara stormandes från jobbet och vi fortsatte sent in på natten. Kvällen avslutades med njutning på mias grill:p.

På Pipes

Jag och sötsara

--------

Söndagen Bestod av slappa hela dagen. Sara sov över här, så vi startade dagen med en god frukost med rostbröd och the , sen såg vi några avsnitt av "Pang i bygget". Följde sara till bussen och gick hem och lagade middag till manne innan träningen. Sen var jag död och gick och sov i 2 timmar! haha, bakis?
Vaknade 7 och plaserade mig framför TVn i några timmar, och nu sitter man här och gör en blogg. Rätt nice helg ändå!
puss!

(Satt och exprementerade lite med bilder men det blev aldrig riktigt bra, men såhär blev en, lite söt)




Kommentarer
Postat av: Ällen

oj har du blivit blond? det har jag missat :) trivs ni bra i nya lägenheten då? värst vad alla skaffar bloggar nu, hur ska man hinna läsa hehe. kram! /Ellen

2009-03-28 @ 15:24:46
URL: http://kaninmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0