Njutningsdag för fler än en...

Nu börjar det snart pirra i magen av längtan till andra kattutställningen för sylvester! Den är i slutet av april, fast tyvärr så är det i Östersund, en bra bit att åka och kanske inte den roligaste staden, fast vad vet jag. Hoppas det går bra för honom han är ju så fin:D
Köpte en ny kam till katta förra veckan o dom älskar den! Och den är magisk, den tar verkligen bort allt löst hår. Och har nog aldrig hört en katt kurra så högt som när man kammar med den.




Njutande bäbis


Idag har varit en jäkligt lugn dag! Hehe, vi vaknade 11.40 och helt chockade att den var så mkt. Man borde nog inte vara uppe så länge på nätterna!
Men inatt vaknade vi av ett väldigt "trevligt" ljud från två katter som parade sig just brevid mitt öra! haha manne höll på skita knäck:P Antar att Issa är på löpen igen, man dör verkligen av löpande katter, det kan gå en på nerverna! Tur att vi har flyttat till grubbe nu
så man kan ta och släppa ut dem igen när de blir jobbiga.

Jag har även sökt ett jobb idag, som receptionist. Har ju alltid varit min dröm sen jag var liten. Skulle va kul och pröva på något nytt. Man kanske borde vara lite mer aktiv med jobbsökandet, men det är ju så ruskigt tråkigt. Jag är van att bli serverad med jobb:P hehe, fast det har jag ju nästan blivit denna gång också. Av kommunen, men då förlängdes ju sjukskrivningen ytterligare 2 veckor. Ibland har jag så fruktansvärt ont i ryggen så att man vill bara skrika.

Ikväll var vi faktist på bio igen!:) (Jag och Manne firade ju 3 år och 8 månader idag) Vi var ju alltid på bio förr innan jag bröt svanskotan, men efter det gjorde det så jäkla ont att sitta på arslet så länge i biosalongen:P Men nu går det rätt bra.
Haha en riktig action tönt film:)


   

Nästan 3 timmar lång!      I biosoffan

Sen var det bara att skynda hem till desperate houswives! Fast när vi kom fram till bilen så upptäckte vi att bilnycklarna var borta, antagligen hade dom ramlat mellan biostolen. Så det var bara att gå tillbaka, och lyckligtvis så fann vi nycklarna och vi åkte hem:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0