Riktiga våffeldagen:)

Ojoj, löningsdag idag, fast jag fick väl ingen höjdarlön eftersom det var början på sjukskrivningen, men manne därimot!:D
Nu ska det handlas möbler hoppas jag!

Idag har vi fetstäda hela lägenheten! TVättat allt som går att tvätta o putsa allt som går att putsa. Oså upptäkte vi igår att man behövde tydligen ( :P ) tvätta skurmoppen lite oftare, och vilken skillnad det blev på doften här i lägenheten! Vi har alltid trott det varit kattlådan, haha:P

Och idag är ju tydligen riktiga våffeldagen haha, hade ingen aning att det var så nära. Så vi har bjudit hit mannes mor ikväll, hon lät överförtjust! Då tar hon även med kattutställningspapperna så man får iväg dom. Snart är det ju utställning i Umeå och då ska jag och min kära vän maria ställa ut våra bäbisar, fast hon har ju en jättesöt ragdoll hona, hoppas det går bra för dom!



Marias kisse Kristall


Upptäckte nått häftigt med vårat nya kök att micron går att ställa in på grill läge, så då blev det knaprig yta på maten samtidigt hur häftigt som helst:P Fast därimot så var det nog inte så smart att ha den blå kåpan över maten :S



Kåpan förstörd


Inte kul att vara katt när man städar, damsugaren är ju för hemsk, den kommer äta upp en om man kommer nära. Men detta gjorde att vi fick riktigt snälla lugna katter efteråt:)



Lata katter efter städ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0