Vår egna våffledag

Jag satt  uppe nästan hela natten med min nya blogg inatt ( :p ) så jag sov ända till halv 11 när matilda ringde och frågade om jag ville komma över. Åt en supergod fisksoppa med kräftstjärtar i(!!!) till lunch och fixa mig lite innan jag drog till matilda. En härlig vårdag, eller vad man ska kalla det, tycker inte våren kommer typ först i maj och varar i någon vecka sen kommer sommaren som räcker högs i 3 månander som följs av hösten som varar 2 veckor, och sen kommer helvetes vintern igen som sträckers sig typ 8 månader! haha:P I umeå är det då så. Men iaf så åkte till matilda och vi satt och surrade och hade så trevligt. Lilla Elvira var hemma idag och underhöll oss:)

var o hälsade på matilda idag                                 
                             
Matilda i soffan                Frida också  

                                 


Bus Elvira, men idag var hon sjuk, stackars gumman!


Hon kunde inte hålla sig i skinnet nästan, upp o klättra överallt:P Undra hur det blir när man själv får småtting, men mysigt måste det vara.


Sen bjöds det på fika!!

    
Bullar och varm choklad, snacka om gott!!

Åkte hem efter en trevlig dag och möttes av en god doft i hallen. VÅFFLOR!
Manne stod och gräddade, det var underbart gott!


                               
GOTT!                                           Sylle ville också ha!           Solen håller på att gå ned i köksfönstret.

Ikväll kommer elias och ska köpa våran gamla tv, bra att det kommer till användning igen. Ska även fördriva tiden med o spela betapet med matilda hihi...

Kommentarer
Postat av: Marie

Så du föll för trycket? :) Jag är också helt besatt av min blogg, första kvällen var jag uppe till 03.00 på natten, så roligt ju!

Smygreklam för Bregott på mittersta bilden eller? ;) Och vad lik Elvira är Mattias på sista bilden, brukar jag inte se annars.

Kram

2009-03-23 @ 21:41:36
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0