förkylningen är här

Haha, blir bara värre och värre mellan inläggen:P
Men ibland känns det som det kvittar..

Jag kankse ska säga de roligaste sakerna iaf, o det är att jag nu har ett extrajobb!
Jag kommer att dema i butiker! Alltså försöka marknadsföra en vara åt olika företag, mitt första uppdrag blir att dema pringles chips:) Blir kul!

Det förra jobbet har ännu inte hört av sig efter provjobbet


Hannah har även hunnit fylla 26 år! Grattis än en gång hannah!




 Grattis!

Jag har även blivit förkyld i veckan, hade först tänkt åka till våran stuga uppe i norr. (långviken) men blev sjuk och ville inte smitta ned familjen så vi bestämde att anton skulle komma till mig ist.
O det var ju väldigt trevligt det med!

I helgen hade vi även vårstädning här utanför huset. Med alla grannar, och sen blev det grillning. Var trevligt. Då fick jag även veta att massa kolloni lotter skulle grävas upp och förhoppningsvis så blir jag en lycklig ägare :) Det kostar bara 200kr för en kollonilott  per år! Men jag behöver ej en hel så nöjer mig med en halva.

Nu har essa även hunnit läka och tagit bort stygnen från magen. Hon ramlade även ned från balkonge för några dagar sen! HEmskt.

Blir så dåligt skrivet när man har så mkt att säga o ska korta ned allting, men det får duga:P

Jag får väl återkomma med bilder, just nu känner jag mig itne så pigg.

Jag och anton har sett en film ikväll: From within. Rätt bra faktist, vissa skräckisar brukar vara totalt värdelösa!
Aja godnatt!

Kommentarer
Postat av: marra bou

åh så det var inte pollen??!

tråkigt att bli sjuk, hoppas du mår bättre då jag kommer. tänk det är nästa onsdag :))))



hihi :) Så skoj att du ska jobba för mitt företag!!!

på fredag jobbar vi ju samtidigt, då får vi ringa på rasten o prata om hur det går !!!

Den skräckfilmen kanske man skulle ta o se då :)



kram kry p på dä

2009-05-24 @ 10:06:23
Postat av: Tihna

Guud så tråkigt att vara sjuk!

Men du.. Vad är det som hänt med Essa, varför har hon stygn?



kram kram

2009-05-25 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0