Gamla prylar är mysigt

Ihelgen har man varit i vindeln och haft det mysigt, umgåtts med familjen. spelat massa kort och ätit god mat!
manne skulle nörda sig på LAN hela 4 dagar:P

När jag var i vinlden så hade mor rensa ut lite gamla grejor som tillhörde mig, bla gamla cd skivor som jag brännt på den tiden:D hah, de ni!
Jag har även fått min servis äntligen som jag fick när jag var liten, så söt alltså! då kan man bjuda gästerna på gofika med fin proslinet:)
välkommna! Men hör av er innan så jag hinner baka:P hah

Nu ska jag och manne se en film, hoppas den är bra, the man from earth.
krams

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad mysigt det lät i Vindeln, god mat är aldrig fel. Har inte så mycket av det nu som student. ;)



Jag kommer om du bakar! GOTT! :)

2009-05-06 @ 16:08:51
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0