Har tanka in bilder

Här kommer ett litet inlägg med smått och gott som inte kommit med i tidigare inlägg:)

Jag var ju på universitetsområdet under valborg med matilda mattias elvira marie och ullis.




sötmatilda



och elvira som målas


Har ju gjort ett par inköp de senaste dagarna o är så nöjd.



Är så nöjd med mitt nya snäckskals ljus, rosa såklart:P



Ger en liten mumsbit till er som inte sett min lägenhet än, hehe iaf min soffa o mitt snygga nya 50-tals soffbord! Jag dog! Så snyggt! Och även den nya ryamattan.



Och ville även slänga in en bild på dessa söta örngott som jag fick av hanna i inflyttningspresent:D


Har även varit o hälsat på sötis hannah denna vecka, 2 gånger tillomed, fick lite foton därifrån också..



Ett gammalt foto på hannis



Hihi hon gick igenom sina gamla foton.



Hennes vardagsrum, lite rörigt nu när foton ska letas fram!

Det var några snabba bilder.

Och nu till lite nyheter! Jag har varit på arbetsintervju igen, som kock. Och jag ska provjobba på måndag!!
 Ska beställa in matvaror o sen laga maten till 100pers helt själv! Tänk vad länge sen man sysslade med det, men ska bli spännande:)


Sen så har essa blivit kastrerad, och hemskheter var att det var 5 små bäbisar i magen:(
Undra om katter känner lika dant som en människa, om hon vet att bäbisarna är borta?

Sylle har även råkat fått en fläskläpp, så jag har lekt läkare och tvättat rent såret. Stackarn!

Nä nu ska jag gå till mannes mamma o få lite insperation till vad jag ska laga för mat på måndag till 100 pers :S hihi jag har lite planer på kyckling pesto!
gött!
ha det gött!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, nu börjar jag längta igen! =)

Fina bilder!

2009-05-07 @ 23:54:16
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0