trötter och prosit

Idag har varit en rolig dag, men säkerligen aktiv dag, är helt slut nu ikväll.

Började med möte på AMS sen träffade jag sara och stina vi gick runt i massa massa affärer, jag hitta en BH en t-shirt, koppar nagelack mm..
Sen gick vi och fikade med stinas syster hanna och hennes bäbis kaan.



Gud så söt liten krabat alltså! Så gosig, så små händer och fötter!

Fick mysa massor med honom.

Sedan så träffade jag hanna och vi for vidare till hennes syster Frida, Oj så fin lägenhet hon har!

Oj så fin hund hon har också! lilla puma.




Pussgurka


Tänkte även visa lilla essas stora sår på magen, ser rätt fint ut nu.



AJA NU SKA JAG SOVA: PUSS NATTI

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Men så söt liten gosse! =)

Men Essa då..haha..

KRam!

2009-05-08 @ 23:45:46
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Har ni gjort abort på henne nu?

2009-05-09 @ 13:27:12
URL: http://malutta.webblogg.se/
Postat av: Friday

Jo nu är bäbisarna borta:( manne ville inte ha några små bäbisar springandes här, men ja ville:P

2009-05-09 @ 16:56:25
Postat av: MARRA bou

men du, vilken av hennes syrror är det som fått barn?? söt hund alltså =)

2009-05-11 @ 20:14:39
Postat av: friday

det är hanna. Den äldre systern. Ja lilla puma. vill ju ha den hundrasen om vi skulle skaffa oss en valp igen någon gång.

2009-05-11 @ 22:53:32
URL: http://fridayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0