Julmarknad

Idag ännu en lugn dag, väntar på att telefonen ska ringa. Farfar kommer hem från sjukhuset idag och då ska jag hjälpa honom att komma tillrätta:) Annars har jag tvättat och städat lite.

Jag kanske ska stå på julmarknaden den 15 dec och sälja bla schraapbooking julkort(egengjorda) och julprydnader:) Hur kul skulle inte det vara.

Ihelgen blir det shape up i umeå, med hannis såklart:)

NU måste det bli skärpning med jobbsökandet, men jag ska faktist på en intervju på fredag, det kan bli spännande!


Snart jul! Hittade en jätterolig julklapp idag som ska ges till en kär vän, kan inte avslöja!



Kommentarer
Postat av: MariabOU

VA SKA DU PÅ INTVJU =) HAr du inte berättar hihi =) vart då?

2009-11-25 @ 23:20:06
Postat av: Tihna

Åh vad roligt med både julmarknad och jobbintervju! Vart är det någonstans?



Gud vad mycket snö ni har fått! Vi har ingenting :P

2009-11-29 @ 16:28:46
URL: http://metrobloggen.se/tintii
Postat av: Tihna

Men Frida! haha det är ju min gamla blogg du har listat upp på din blogg :P

2009-11-29 @ 17:17:31
URL: http://metrobloggen.se/tintii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0