London?!

Hej igen efter några veckors vilande från skrivandet:)

NU har man flyttat till Vindeln igen, haha känns hemskt men vad gör man när man vill ut och resa efter nyår. Väldigt smidigt att inte ha en lägenhet att städa ut innan man åker, och hör och häpna! Jag kanske har ändrat mina planer, om att bli au pair. Jag tror jag ska åka till london ist och plugga och sedan jobba i drygt ett halvår!
Det skulle inte vara fel det heller. Lite närmare hem då också!

Snart börjar ju julklappsköpningen! Har ni börjat tänka ut vad som ska köpas?
Det är en mysig tid, älskar att köpa julklappar! Speciellt när man hittar något perfekt personligt.

Idag har man slappat så det är hemskt, men en sådan söndag behövs, också.
Jag har nog planer på dra in till Umeå i veckan och göra något annat.

Ikväll kanske vi ska beställa kläder, en ny vinterjacka blir det iaf:D

pöss sötisar

Kommentarer
Postat av: Hanna

London låter ju spännande! och som sagt lite närmare hem:) men du måste komma igång med bloggen nu när du har dator igen.... så att du är inne i det igen innan du åker! Jag och Kaan är såå nyfikna på vad du gör:)

2009-11-18 @ 11:12:03
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Tihna

Åh jag skulle också vilja dra till London och plugga! Du kommer säkert få jätte kul där!

Haha men att du tycker att julklappshopping är kul håller jag inte med om :P

2009-11-19 @ 22:19:29
URL: http://metrobloggen.se/tintii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0