Börjar leva igen

Hej alla!

Ja jag vet att jag är urdålig på uppdatera bloggen:P Och det blev inget av att uppdatera designen heller, jag har ju ingen dator som jag har bilder och photoshop just nu så det får bli senare!

 

Och jag flyttar ju om 2-3 veckor ju! Flyttar hem till vindeln igen för att bo där tills jag drar iväg som aupair till nya zeeland, känns så långt bort när man inte vet vart man ska åka och när man ska åka.

 

Ihelgen har vi haft fin besök från sthlm. Tihna! Vad trevligt vi hade och vad passade inte bättre än att bjuda till festoch gå ut på gray scale. Hur trevlig kväll som helst, trevligaste kvällen på länge! Tog knappt några bilder tyvärr så det var ju lite dåligt.

 

Har varit sjuk nu i typ 5 dar, börjar bli ganska less! Legat i soffan och snyftat och tyckt synd om mig själv.

 

Jag har även varit på massa kalas de senaste helgerna, på födelsedagskalas med smörgåstårta, gott:D pappa och farfar har ju fyllt år, så då har man hunnit va i vindeln lite och hälsat på och även träffat släkten.

 

Nu väntar väl sängen, ensam igen..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0