Dagen efter stormen

Nu har man vant sig med håret, klippte luggen igår och blev rätt nöjd.

En lite galen kväll igår, trevlig middag och förfest, men sen spårade det väl ur lite, jag kände att jag inte ville dricka så mkt och höll mig ganska lugn, men det ska vi inte gå in på mer.

 

 

Idag besiktigade vi bilen och blev godkänd, hur skönt som helst.

Sedan åkte vi och handlade lite smått och gott till kvällen. Blir ungskött och klyftpotatis ikväll, gott!

 

Kände att jag behövde något fräsht till lunch så jag gjorde mig en supergod räk och fetaost sallad.

 

 

 

 

Väldigt vackert höstväder idag, är sugen på beställa mig en höst/vinter jacka. Men jag vill inte slösa pengar heller!

 

ha det gött pluttisar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0