bio bio bio...

älskar bio! I fredags såg vi the final destination 3D, hur häftigt som helst, men filmen kanske int var den bästa, men jag längtar tills november, då visas En julsaga, 3D, och sen en film som absolut inte får glämmas är ju twilight!!!

Igår såg vi även bio, flickan som lekte med elden, den var ju också rätt bra:)

 

I helgen slog vi våra klackar i taket på scharinska, blev en ganska kort utekväll eftersom förfesten varade till halv ett, haha men jag kom då in gratis på scharre! kul kul.

 

 

 

på torsdag så börjar jag troligtvis min praktik på dagis!! Ska bli spännande, nu börjar resan mot att bli au pair! Kan bli Nya Zeeland som jag åker till:D gud så kul:D

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0