Brittisk korthårs Avelshane söker hona!

Tänkte lägga in min annons även här, man vet aldrig vilka som läser bloggen:)
MIn fina gubbe ska hitta sig en hona:)







Jag söker en fin brittisk korthårs hona till min fina Sylvester.
Han är 1 år och 8 månader gammal. Väger nu lite mera över 7 kg! Så här har vi en rejäl och bastant britt.

Han har ställts ut på kattutställning och tagit titeln Champion. Han har även fått BIV och varit upp i panelen några gånger.

Han är så otroligt snäll och gosig katt.
Går lätt ihop med andra katter.
Så har du en fin britthona som du skulle vilja ta kull på så tveka inte att höra av dig!

Hans stamnamn är S* Kickelimicken´s Sylvester

Pris diskuteras senare.

mvh/ Frida


titta även in annons om ni vill!

http://www.blocket.se/vasterbotten/Brittisk_korthar_Avelshane_23483666.htm?ca=2&w=3



Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha, hoppas han hittar sig en hona :D



kram

2009-09-14 @ 13:17:55
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0