Skulle kunna sitta hela natten...

med bloggen men börjar känna att det kan lika gärna vänta tills imorgon. Haha jag känner mig så seg på uppdatera under vissa perioder men nu när sjukdagaran börjar gå över så börjar jag få energin tillbaka att sitta här igen!

Kan snabb berätta om dagen: Vi åkte till lycksele djurpark idag, steg upp halv 9 och gjorde oss iordning men kom iväg som vanlig senare än planerat och kl 11 fick jag ett sms av therese att det spöregnade i Lycksele och vi hade inga paraplyn med oss för det hade ju varit varm och soligt i Umeå på morgonen. Men eftersom vi var försenade skulle vi egentligen vara framme runt 11 men kom ist fram kl 12 och då hade alla mörka moln skingrat sig och det var toppenväder hela dagen på parken! Var häftigt med alla norrlänska djur, trodde faktsit dom skulle ha lite lejon och sådan men nej nej:P Bara renar älgar varjar rävar myskoxar m.m

Men det var trevligt, sedan åkte vi ned till "stan" eller vad man kan kalla det ( haha tycker inte den var särsligt stor och underhållande) men där letade vi efter en restaurang och fick gå ett bra tag innan vi hittade det vi sökte, en enkel grill, hah. Men gott vare, sen åkte vi till dollarstore och fyndade:D
Efter det åkte vi och hälsade på therese, väldigt mysig lägenhet! Blev bara en snabbis för manne ville hem till fotbollen.




Kommentarer
Postat av: Tihna

Haha men har du aldrig varit på Lycksele djurpark tidigare?

2009-09-13 @ 20:50:32
URL: http://tintii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0