GLAD PÅSK ALLIHOP!!

Hoppas ni får en fin helg och massa choklad och ägg!!
Vi ska då fira påsk imorgon hos eric. Jag for och handlade idag, massa massa gott mat, och öl och vin och ägg och pennor, imorgon ska vi fira på vårat eget vis, blir nog kul, två svenskar och en brazilanare:)
.
Jag och manne har börjat kolla in utbildningar i Sthlm till hösten. Lika bra att söka, för jag vet inte hur det kommer se ut frammöver och man blir ju inte yngre. Men får se vad det blir.
.
Jag har varit och lämnat cv i veckan. Vi gick även till ett svensk café, det skulle vara roligt, och den låg i brick lane, mitt favvo ställe!!
.
NU har jag suttit hämtat hem lite filmer och väntar på att joel ska svara men han hör aldrig av sig, blev väl lite mkt igår. Vi for ut på krogen och dansade hela natten och sedan började joel jobba kl 7 på morgonen, så han åkte direkt till jobbet efter krogen, hah och sedan var han tvungen att guida runt hans rumskompis kompis som kom på besök idag. Så han lär ju vara helt död.
Men som sagt, hoppas alla har en riktigt bra och god PÅSK!!
.
.
.
;) ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0