Lägenhetsvisning,grannar och hemkomst

Idag kommer dom äntligen heeem! hah tänka sig att det gått en hel vecka, det har väl inte hänt så överdrivet mkt, under veckan, o inte har jag hittat något rum ännu, och det är bara 3 dar tills vi ska flytta, så lite stressad är man ju, och jag vill inte bo på hostel igen, så jäkla omstädigt!
Men jag har varit och tittat på 4 rum, hah det var väldigt intressant, men igår tittade jag på den finaste lägenhet jag någonsin sett!!
Och inte tala om utsikten!
Men tyvärr så ville han ha 4500 för denna i månaden, känndes alldeles för dyrt och dessutom att man inte har något jobb, men spa och gym ingick i priset och var i samma byggnad, oj vilken lyx.
Men drömma kan man ju..
Hah och i förrgår så tittade jag på ett studentboende typ och det var det värsta jag varit med om... alltså först o främst så kom det en man och hämtade upp oss som det stank död fisk om, och sen ännu värre odör i lägenheten, som ruttna sopor överallt o hela köket var fullt med sopor på golven o köksbänken var full med disk, och han sa att ja dom ska ju snart städa, dom brukar städa en gång i veckan!!
uschhhhh!
Annars så har jag hunnit träffa joel två gånger, alltid lika roligt att träffas, har varit lite dålig på ta bilder på senaste men det har väl som sagt inte hänt så överdrivet mkt.
Tydligen fick jag höra igår så är det jättelätt att få jobb inom security, kanske ska sattsa på det, hah:P
Vi har ju även fått nya grannar eller vad man säger, rumskompisar, väldigt sociala men vi har inte kännt oss speciellt sociala med dom, vi vet inte ens vad dom heter!! men dom gillar att laga mat till kl 2 på natten iaf:P
Nä nu ska jag vila upp mig lite, förkylningen är på sin topp idag!
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var ingen dålig utsikt!

Hoppas ni hittar något snart! :)

Kram

2010-02-23 @ 19:03:47
Postat av: Tihna

Hur går det för er med lägenheter och jobb? Hoppas ni hittat något!

Kram

2010-02-26 @ 11:22:50
URL: http://metrobloggen.se/tintii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0