PRIMARK, finns det något bättre?

 Idag har daniel jobbat! ett trial shift eller vad det heter, han skulle få provjobba imorgon också, men det jobbiga var att det var en annan tjej också som skulle provjobba samtidigt, inte så kul kankse. Men hoppas det går bra.

daniels jobb

Jag själv åkte ut till turn park lane och hälsade på joel, väldigt fint dom har fått i rummet nu när dom röjt o städat o skaffat en soffa. Sedan tänkte jag åka hem igen men blev så sugen på gå igenom oxford street, inte nådigt med affärer. Och så slank jag in på primark, världens bästa affär, hah, så billigt och så snygga kläder, köpte ju två klänningar där i söndags, idag hade jag tänkt mig ett par ballerina skor men hittade som inga speciella men ist så slank det ned några andra grejor, en ny börs,rosa söta inne tofflor,rosa vantar, ett stort doft blockljus med doft av melon(ovanligt för att vaa mig hah:P) och allt detta för endast 60kr. Hittade även två klänningar för 170 kr, så himla billigt, men dom lät jag bli. Jag ska spara pengar nu så gott det går tills man skaffat sig ett jobb. Ska ut imorgon och fetsöka jobb.

Eric tog oss på en klubb i söndags, så trevligt att gå ut med han o daniel.




Åh det värsta är att jag tror att jag håller på bli sjuk!!
Inte bra när man ska söka massa jobb ju, men än så länge kan jag hantera det.

Vi fetstädade igår så nu känns rummet riktigt mysigt, hatar att ha stökigt förstår inte hur det alltid blir stökigt så fort, haha.

Åh vill även gratta min vän tihna för att hon fick sitt rum idag! Grattis:D

Nä nu börjar jag bli lite slö, ska nog se film, kraaams kraaams

Kommentarer
Postat av: Tihna

Tack för den fina gratulationen Friday ;)



Shit jag är så himla sugen på att komma och hälsa på er shoppingabstinens ! Så fort allt är färdigt med flytten och de nya jobbet så kommer jag med första bästa flyg! :D



KRAMAR!

2010-02-10 @ 11:02:17
URL: http://metrobloggen.se/tintii
Postat av: friday

hih:)

ja det måste du göra tihna!

hoppas det ordar sig fort,

2010-02-10 @ 13:10:59
Postat av: kittycat

du är så het snuttan ;)

ja den nya kissongen är ursöt. Men, ska bara ha den i två veckor, sen ska den ges bort i födelsedagspresent till min lillebror :/



ja, först så bråkade zipper som vanligt, men nu efter 3dar så börjar dom bli vänner. leker tom lite..men saaaakta gåre :P



puss gumman från mig till dig på all hjärtans!

krya på dig och fortsätt att rocka london ;)

2010-02-14 @ 22:55:21
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0