Ankommen till den gråa staden:P

NU sitter jag hemma hos joel petchi och natalie, är så trött efter dagens bravader men har varit väldigt spännande, men lite motgångar också.
Var ju tänkt att jag och daniel skulle sova på vandrarhem ikkväll tillsammans men så funkade inte daniels pass så han fick akut fixa ett nytt pass o boka om flyget till imorgon ist!
MEn tur var väl det att jag kände joel så kunde han möta upp mig och jag kunde få lite guidning till hostelet, men vi kom fram till att jag kunde sova hos dom denna natt ist.
Det var supersnällt!
Vi har åkt runt massa o sett massa häftiga hus, ätit på burgerking:P o handlat middag, tyvärr så har vi ju inte ätit än, joel o petchi skulle o gymma så det blev lite senare middag, eller väldigt mkt senare middag:P
hah.
Men allt känns så spännande, men ska bli skönt att få en egen lägenhet. ska på en visning imorogn kl 3 och en på onsdag, så hoppas det blir något.

NU ska jag se till så det blir lite mat i magen:)
pesto pasta med räkor o crabstick:D

lite bilder från dagen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va härligt att du äntligen är där!!! Hoppas det går bra, KRAM från oss:)

2010-01-26 @ 17:46:38
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: mariabOU

NAJS ALLTSÅ =) HIhih mer mer bilder :D :D heheheh nu e daniel där också :D

2010-01-26 @ 23:46:26
Postat av: Stina

Hej gumman!

Fan vad kul att du är framme nu! Du måste skriva massor på bloggen så man får se vad du gör för något kul!

Stooora kramar!

2010-01-27 @ 19:22:59
Postat av: Tihna

Frida, du får ta och uppdatera bloggen lite oftare! :)

Hoppas ni har det bra!!



Kram

2010-01-31 @ 12:46:05
URL: http://metrobloggen.se/tintii
Postat av: brorn din

Hehe nice :)fler bildet tack!

2010-02-02 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0