LONDON LONDON

Sitter och lyssnar på simon and garfunkel och drömmer mig bort till London!

NU är det på allvar, haha. Nämen jag har fått mig en resekamrat, Daniel från Gbg(luleå). Och är överlycklig, känns ändå tryggare att ha med sig någon och planera med någon hur man ska gå till väga med allting. Har spånläst min kusins blogg nu när han har flyttat dit, och det låter så roligt så jag håller på längta ihjäl mig!

Vi har suttit och tittat på Gumtree idag, där har dom allt som rör london! Lägenheter framförallt som vi söker, har ju alltid velat bo i ett kollektiv, även fast jag gjort det men men mina vänner skulle va så kul! Vi ringde ju faktist till london idag och pratade med en kille om en lägenhet, det var spännande men väldigt svårt att hänga med deras snabba dialekt:D

Jag ska försöka skriva blogg oftare om jag åker dit och berätta om allt roligt som kan tänkas hända där! Jag gillar väl inte det kulturella grejorna men lite får man väl titta på. Har även suttit och skrivit CV på engelska, ja nu gäller det att tänka om allt till engelska, ska bli så kul att lära sig flytande engelska.

 

Det har ju hinnit vara nyår också här i umeå:=) Det var väldigt roligt, roligt som vanligt. Jag stina Maria Ellen MImmi och Sara hade knytkalas på ålidhem hemma hos sara, och det bjuds på vegetarisk buffé, gott! Senare drog vi till Berghem till stellan och Fia, fär vi firade tolvslaget, och sedan drog vidare till ålidhem igen för fetfest med bra musik och roligt folk.

Sen har ju Daniel kommit och hälsat på här i Umeå! Var väldigt trevligt, vi bodde hos maria och har hunnit festa lite och gått på bio och pysslat och sett film och skrattat mkt! Vi lär uppleva ett och annat roligt tillsammans jag och daniel i London!!

 

 

Nä nu ska jag fortsätta med mitt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0