NY KAPPA

Nu börjar det dra ihop sig, börjar få mer och mer fjärilar i magen!

 

Idag ska jag på stan och träffa Hannah och Mamma, ska bli trevligt, ska väl försöka fixa massa idag. Måste till ams och även till banken bla bla. Och ska försöka hitta ett par snygga skinn stövlar.

 

Igår beställde jag en ny höst/vår kappa, skitsnygg lila!:D

Så då kommer man lysa upp londons dystra vägar, hah:P

 

Fösöker fixa en laptop till london, någon som har en till överers?

 

Åh sitter och blir så lycklig till ljudet av And One på spotify:D älskar!!

 

ha det så mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Vad kul att du gillade mitt lilla raseiutbrott i text :D



ska bli så kul att ses imorgon! Saknar dig ju.

Jag har skola mån och tis, slutar 3. men efter det ses jag gärna. Vore kul att hänga på er dit, men jag vet inte vilken tid ni far?



ring mig :)



btw guud vilken söt kappa!

2010-01-15 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0