Nyshoppat

Nu har allt man beställt kommit!
Är såå nöjd med min nya kappa, o har även köpt två snygga vinter vår skor. Har även köpt en egen dator idag!! Den sötaste jag sett!

Kanske onödigt att köpa massa innan resan men då vet jag att ja ghar det fixat så behöver amn inte gå runt på gatorna där och leta, o iof s¨vill jag ju helst ha en svensk dator.
'
I helgen var vi ute på cover club, det var ju kul!
Roligare än förra gången iaf, haha då drack jag iof dessert vin, fy fasen, jag säger då de, drick aldrig det till en förfest, inte min idé.

Idag har jag varit och hälsat påmin kära vän matilda, o hennes dotter elvira, så söta:D och stor har elvira blivit!
Blev bullar och smultronsaft! Alltid trevligt att träffas, man gör det allt för sällan!

puzz

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å vilken liten söting:) Kul att kunna följa dig på bloggen när du år där. Hoppas resan går bra och du kommer ha det SUUUPERKUL!!!! Många kramar från mig å Kaan:)

2010-01-20 @ 21:10:14
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0