OJ vad denna stad är bra!

Hej alla ni som saknat mig!

NU ska jag försöka mig på att skriva ett inlägg, har som inte hunnits eller orkat, så mkt som man flängt omkring dom senaste dagarna!

Vi har fått ett rum nu som jag inte nämt här i bloggen, ett på warwick avenue, om någon vet vart det ligger i london, ett jättefint område!
Värsta lyxområdet, med massa blommande träd gröna gräs och vackra hus och parker. Och vi har hittat ett perfekt kollektiv, ett gay kollektiv, hah så kul! Vi bor 6 st här, jag och daniel har verkligen fått frächa upp rummet nu, första dagen som vi kom så var det bara att ta fram skurhinken för det verka rsom att standarden här i london inte är den samma som sveriges lägenheter, här verkar man städa när man flyttar in. Haha när vi gick in i rummet så kunde daniel skriva sitt namn i dammet på ett bord och då sa landlorden att oj vi som har städat och så tog han fram en dammvippa och bara virde runt dammet, haha snyggt!

men nu är det städat och fint och idag har vi vart o köpt sängkläder och nya gardinenr och handdukar. Så det känns mer personligt och hemtrevligt. Jag får lägga upp bra bilder sen.
Men fasen vad vi har letat och tittat på olika rum, men detta var perekt!
NU gäller det bara att hitta jobb, det ska vi ägna hela veckan åt. ska fasen inte gå arbetslös länge. Men jag har börjat få ont i nyckelbenet, och det oroar mig! UNdrar vad det kan va.

Annars nätterna på hostelet var hemska men ändå kul! nätterna var iskalla o ducharna var hemska men vi träffade massa roliga människor, en som pratade och pratade så mkt så man fick aldrig sova!
Sen har vi börjat lära oss the tube tunnelbanan mkt bra, eller bättre:P

I helgen har vi hunnit gå på en klubb, svinbra musik, äkta klubbmusik som man kunde shakea loss ordetligt och även rb och rock. KUL!
Vi har ju funnit oss en ny vän här som vi bor med, Erik, hur snäll och trevlig som helst! Han är fotograf och tar sjukt snygga bilder.

Har klippt daniel idag, men han är inte riktigt nöjd ännu, sen kom erik och ville att jag skulle klippa han, o fy så hemskt, klippa i någons tjocka fina hår hah, glöm!'

NU har jag lagat lite kycklig o potatis/rödbetor/lök o massa kryddor, hoppas det blir gött, vi ska bjuda erik och hans vän på mat.

Jag skriver sen igen, när tiden passar, vi ska föresten ut ikväll någonstans med erik, blir jäkligt kul!

KRAAAMi

Kommentarer
Postat av: Manne

Låter ju kul!



Du får briljera med din matlagning nu ;) Godaste som finns!



Puss älskling!

2010-02-01 @ 00:11:20
URL: http://fridayo.blogg.se/
Postat av: Lena

Roligt att höra ifrån dig och att det ordnat sig med boende. Hopp om lika tur med jobb. Kul att du trivs. Puss och kram

2010-02-01 @ 12:22:38
Postat av: Lisa

skickar lite kärlek från vännäs också ;)



kram!

2010-02-01 @ 21:37:30
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com
Postat av: Hanna

Va härligt att det går bra för dig!! Hoppas verkligen att du hittar ett jobb oxå:)

Många kramar från oss!!

2010-02-03 @ 14:41:50
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Hannah

saknar dig i trista umeå. fyfan vad mycket snö det är här alltså. Men solen har ju börjar skina lite nu och ..man blir piggare iallafall! låter kul med ett kollektiv! kraaaam

2010-02-03 @ 19:46:14
Postat av: lisa

haha, ojdå, visste inte de :p

men man måste ju inte ange rätt namn och adress :P



Jo, bra med mig, hoppas du har det bäst :)

kram gumman!

2010-02-07 @ 01:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0