Resan bokad!

Åh kan nästan inte beskriva med ord hur glad jag är att det äntligen blirav, jag som är en sådan velig person kan få för mig mkt under en kort tid:P haha så jag är jätteglad att det äntligen blev av!

Vi åker från Umeå(eller jag) kl07.20 den25 januari. Och kommer fram till london 12.50. Åh kan inte tänka miguhr det kommer att bli! Någon som läser detta som har någon erfarenhet av london eller något roligt att berätta om london får gärna kommentera!

Vi har ju lagt ut annons på gumtree och detvar faktist en kvinna som ringde igår och ville erbjuda oss både lägenhet och jobb sammtidigt! Så nu kanske man har båda två ordnat, men lägenhet verkar det då verkligen inte vara svårt att få tag på, och fina lägenheter kan man också få när man kommer bo två persi ett rum, eftersom vi kommer dela på hyran, så då kan vi få en fin lägenhet o frächt rum förtyp 2800kr i mån. Tycker jag är rätt billigt. Oh jag längtar att få gå på klubbar och få utforska! Jag längtar även till våren som kommer! Och att åka hur enkelt som helst över till frankrike! ojoj vad mkt spännande som kommer att hända.

Jag och daniel har funderat på att köpa en dator tillsammans:) så man kan uppdatera bloggen med bilder och text. Och även då kunna kollaupp jobb oh lägenheter och sevärdheter.

kul kul!!

Kommentarer
Postat av: Tihna

Shit shit shit vad ni kommer få det kul där borta!

Lite avis är man ändå...hehe

Puss och kram! Trevlig resa! Jag kommer till våren :)

2010-01-08 @ 14:10:25
URL: http://metrobloggen.se/tintii
Postat av: Hanna

Hoppas du får en underbar resa och glöm inte att blogga mycket så vi får veta vad du har för dig:) KRAM!!

2010-01-08 @ 18:52:12
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Stina

Ni kommer verkligen ha skitkul!!! Jag kommer hälsa på så ofta jag kan!!!



Det kommer vara folk som står och delar ut gratis tidningar på gatan och i dom kan man se allt som händer den kvällen i nöjesväg sen har ni även den här sidan som är rätt schysst:

http://www.londontonight.com/

Det är så bra att det står vilket inträde dom har!

2010-01-12 @ 11:20:04
Postat av: mariabOU

gud :) shit alltså verkligen bara 2 veckor kvar nu. Vad var det för jobb kvinnan erbjöd, det var inte det där du skrev till mej igår om va ;)?

hihi.



kram!

2010-01-12 @ 12:54:20
Postat av: Frida Östensson

åh tack stina för tippset, den sidan kommer gå varm:P



ja kom och hälsa på!

2010-01-13 @ 23:37:04
URL: http://fridayo.blogg.se/
Postat av: Frida Östensson

hm.. jadu maria undra vad det var för jobb tor, vi kanske kan ta det på tele:P hah

2010-01-13 @ 23:37:53
URL: http://fridayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0