Härliga sommar!!

Hej igen efter hundra år!
.
Här har det hänt grejer.
.
Nu har man flyttat hem igen från London, lite trist att lämna London för det var helt underbar upplevelse och samt att man mött så många fina människor!
Jag kommer definitivt åka tillbaka men inte för att bo där, jag känner att jag är alldeles för bekväm med hur Sveriges standard är, visst det är underbart att bo i London på vissa sätt, men inte med den där lönen, priserna för att bo där, standarden på lägenheterna + att man måste bo med 10 andra.
.
.
Man fick slita som en dåre för ynka 8000kr heltidslön, och då låg dom flesta rumshyrorna på runt 4000kr, så sen mat och nöjen, inte mkt till övers efter det, men oj vad kul man kunde ha när man väl gjorde nöjen. Och klubbarna och alla sevärdheter. Men jag känner att London ändå är mer för en stunds nöje sen får man återgå till allvaret :P
.
.
Men visst, jag har faktist planer på skojigheter här i sverige också. Vi ska ju börja plugga och flytta ned till sthlm!
Så det blir ett helt annat levnadsätt än vad man är van vid.
.
.
Jag och manne har sökt olika utbilningar och hoppas på att komma in, men jag tvivlar på att jag kommer att plugga just nu till hösten, men kanske till våren om man kommer in.
Jag har ju sökt bl.a butikskommunikatör, vilket skulle vara jätteroligt och jag tror det skulle passa mig.
.
.
Nu är det bara sommaren kvar här i Umeå. Jag har ju fått sommarjobb här, vilket jag är överlycklig över, och att man fick heltid direkt man flyttat hem också. Kunde inte bli bättre, och jag trivs verkligen på mitt nya jobb!
Känns otroligt att inte behöva ha ångest att man ska jobba!
.
.
Nä nu ska jag bara njuta av en sista sommar här i umeå, det kanske bjuder på lite små resor och besök grillfester och massa annat skoj!
Hoppas ni får en bra sommar också!!
//Friday

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg, men den saknar en header!

2010-06-16 @ 21:15:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0