Alice in wonderland with chicken

Åh bion var en besvikelse igår, alltså den var väl sevärd men ändå lite missnöjd, men jag kommer minnas denna kväll länge, hah för vi fick stressa så mkt för att hinna. För mark är ju mitt i en flytt så först var vi tvungen att flytta en väska till hans rum sen köpa något gott till bion, och gissa vad, hah vi köpte en hel grillad kyckling och potatis sallad och coleslaw sallad och rödbets sallad och mimosa sallad och lite dippar, hah var väldigt mysigt och speiellt hah, har alltid velat göra något sådant på bio.
.
.
Just nu sitter jag och nästan fryser ihjäl, sitter med en kofta o byxor och tofflor och täcke och en varm dator i knät och håller ändå på frysa ihäl i detta hus, dom är så sjukt snåla med värmen, den är bara på mellan 6-10 på kvällen.
Måste nästan ta på mig ytterkläder.
.
.
Jag sitter och väntar på att kl ska bli 4 för då ska jag gå på en liten intervju i en klädaffär på stratford galleria, kan bli spännande.
.
.
Min första fish and chips, de ni!

Kommentarer
Postat av: Manne

Nyttigt och bra! =D

2010-03-12 @ 10:13:23
Postat av: Stina

Låter som du har fullt upp:) vill också se den filmen men måste vänta tills man blir lite rikare!

Hoppas du får nått jobb snart, håller tummarna för att det blir något av de ställen du varit på!

Skickar många kramar från lillstockholm!

2010-03-12 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0