alice,harrods intervju, och the best weekend ever.

AHAH
FYYYYYYY FASEN!
HAHA
Vill bara dö! Jag har just haft en intervju per telefon, med Harrods!!!
Och det var fasen den värsta intervju någonsin! Hon hade så svår dialekt så det nästan inte ens lät som engelska, och lätt att svara på frågor då, jag sa typ bara massa skit och hon ba, yeah thats okey, asssssååå guud.
Aja jag räknar då inte med det jobbet iaf haha, nu ska jag sitta och skicka ut massa ansökningar via gumtree igen, det gav ju lite resultat iaf, har varit på en riktig intervju förra veckan och den tycker jag gick kanonbra, så jag håller tummarna!
.
.
Annars så har vi haft värdens roligaste helg! Det kanske har blivit lite mkt utgång men söndags så var det ultimata kvällen, jag kände mig lite seg men jag tänkte at tjag ville göra något så jag mötte upp eric o mark, vi åkte ut till covent garden och träffade två brasilianska vänner till eric, beställe världens störta drink där hah och sedan gick vi vidare till joiners, där är det alltid så himla roligt, så roliga människor och bra musik, och vi träffade på ett stort gäng människor som ville gå på houseparty och det har jag ju längtat efter och det var så trevligt och man fick se en annan sida av london:D Sedan efter det fortsatte vi till yttligare en efterfest heh, men då blev det mer som en frukost fest med te o chokladpudding och snarkade människor i soffan, vill säga jag då:P
hah men sen vaknade jag i ett ryck av att alla var borta, jag och mark fick lite brottomt , han skulle skriva på ett kontrakt för sitt nya rum, så det var abra att ge sig iväg och gå typ kändes som en mil till närmsta tunnelbana! Men festarnatten avslutades kl 13 på dagen då jag somnade som en stock, men kul var det!
.
.
Jag och mark var på IKEA igår faktist! Behövde verkligen köpa kuddar till sängen, hah har ju inte haft några kuddar i sängen förens nu, den bästa natten i sängen hittils efter kuddköpet, köpte även en sänglampa och bambu blommor och en fin vas och lite dekoration till rummet, men blev bara runt 300kr.
Jag trivs verkligen mkt bättre i detta rummet än det andra, jag vet inte varför men det är som mkt trevligare men MKT kallare! Man dör ju. Bara att klä på sig inför natten hah.
.
.
Åh ikväll ska vi på bio, åh vad jag har längtat efter bio, och det blir ALICE I UNDERLANDET!!! åh vad jag har längtat efter den, tror det blir jag daniel eric och mark, men vi går ju på bio för bara halva priset varje onsdag här, så det är ju värt.
.
.
Alltså! Jag måste ju berätta! En kväll när vi hade varit ute så följde mark med hem till jag o daniel för o sova och innan vi gick hem så var vi sugna på o äta nått så ja go mark gick in i kiosken som jag alltid brukar gå till sen jag flyttade hit. Ah iaf, så gick vi runt där o larvade oss och jag peka på olika skitsaker typ som kan kunde äta o bla bla. Men iaf så kom vi fram till att det inte fanns nått bra, så vi gick som bara mot utgången MEN DÅ stog det en man vi utgången som sa åt mig:
-töm fickorna
-va?
-töm fickorna jag såg att du tog något där borta.
-eh va? jag har inget i fickorna?, oså började jag gräva i dom och försöka visa.
Du kan ju titta själv oså rev jag ut allting o visade.
-jag såg ju att du tog där borta vid hyllorna jag har det på film.
-haha va? okej visa mig då,sa jag.
Och sen satte dom igång storbilds tvn i lill kiosken med insoomning på när jag o mark gick omkring o flummade i kiosken alltså jag kunde inte hålla mig, och sen så ser man att jag och han går och pekar på en vara, och jag som bara gör en snabb gest mot en burk inlaggd kött och sen snabbt drar tillbaka armen, och då kommer gubben ut från ett litet rum i kiosken.
-DÄÄR, SÅÅÅG NI!! skriker han, o alla i kiosken tittar på han o sen på mig och jag ba,
-eh jag pekade bara på varan?
Och han skulle banne mig inte ge sig, och då sa vi
-visa oss vart,
och han tog oss till stället där det tydligen hade skett en stöld av inlagd kött. Men alla varor var fint uppradade längst ut mot kanten men han envisades fortfarande med att jag hade det på mig, och då blev jag arg!!! Jag började vråla och slet fickorna ut och in och tömde allt på golvet och tömde hela väskan uppochned på golvet och skrek,
-varför skulle jag ta något sådant idiotiskt,
och han blev lite rädd men sa andå typ inget, och sen så sa jag att jag vill ha en fet ursäkt för att ni har gjort fel, han ba skaka på huvudet och jag ba
-fuck u ashole,och sprang iväg. haha:P
IDIOT!
.
Jag hatar att ladda upp biler här på bloggen för det tar ju en sådan himla tid, men jag antar att jag gör det ändå för er skull hihi,
.
Här kommer en liten sammanfattning av veckan, och ni som har facebook kan ju finna massa mer bilder där.
Senare ska jag komma upp med ett inlägg om vad man ska tänka på och inte när man flyttar till london! Det kan bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0