Diego camden och bio med kussen.

Hey, känner att det är dax för ett nytt inlägg, har varit så mkt nu sen i fredags så har aldrig haft tid riktigt att sätta mig ned.
.
Hah jag och mark är som ett par numera, sen han slutade jobbet i fredags så har vi umgåtts, gick ut i fredags på ett underbart ställa med massa roliga männsikor, och fick även träffa en ny vän från brasilien, en fashion designer, häftiga kläder hade han också, ska försöka lägga upp lite fler bilder på fejjan, men det är ju så drygt, hah.
.
.
Sen sov mark hos mig och dagen efter åkte vi till hans lägenhet för att hämta upp hans grejer för att flytta, han flyttade till stratford! Äntligen!
Sedan på kvällen mötte vi upp eric och diego igen och dansade natten lång på joiners. ÄLskar det stället verkligen.
Man har börjat känna igen människor där nu, stammisar, hha.
Sedan söndag så sov i på marks nya ställe, och mötte upp eric och diego igen för att gå på marknaderna i liverpool street och brick lane! MIN absoluta favorit marknad, allt var så snyggt, jag menar verkligen allt! Det är ett måste att besöka dessa marknader. Sen på kvällen hyrde vi film och beställde pizza, sååå mysigt alla satt i sängen och mumsade pizza till confession of a shopaholic! Goodie!
Fast filmen var väl inge vidare men kvällen var det!
.
.
Sen hamnade jag hos mark en natt till hah som vanligt, och dagen efter så var diegos hemfärd så vi åkte och sa hejdå och sedan åkte vi in till city och åt på mc dolnads hah, en bigmac o pommes för bara 19kr
Efter det så fcik vi lov att ta oss ut till marks gamla lägenhet och jag hjälpe honom att städa ur, vi avslutade kvällen hos mig med lax o pasta o avocado med räkröra.
I tisdags åkte vi ut till camden town för att jag skulle fixa mitt national insureance number, för att få jobba lagligt här i london. Och eftersom det var en sådan vacker dag så gick till camden market, är så himla mysigt ställe, pch inte tala om häftiga affärer, som cyber robot o vinetage affärer.
Sedan åt vi på en underbar kinesiskt restaurang buffé gott eller vad!
tillomed efterätten ingick somvar buffé, dom hade ett choklad fontän, som man skulle doppa färsk frukt i, gooooott!!
Ikväll har jag varit på bio med joel, och middag på pizza hut, vi såg shutter island, inte jättebra med ganska, en riktigt tänka efter film. Lite omständigare när det inte finns någon text.
NU måste jag lägga mig!
puss puss
bitshes

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! Läste ett väldigt gammal inlägg, http://fridayo.blogg.se/2009/august/lagenhet-uthyres-i-umea-3a-pa-grubbe.html



Är ni fortfarande intresserad av att hyra ut den?



MVH Robin

2010-03-24 @ 18:03:37
Postat av: friday

hej robin! vi har tyvärr hittat en som hyr den, men lämna gärna din mail eller så för man vet aldrig om det blir ändrade planer!

2010-03-30 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0