Nyrumme, och massa besök;)

Åååååh ingen framgång, börjar känna mig måttligt less på att bara vara hemma här, och pengarna börjar ju också ta slut så jag måste verkligen hitta något snabbt!
Plus att man har ju skrivit på ett kontrakt på rummet om att bo här i 3 månader, annars blir det inte kul!!
För nu har ju jag och mark flyttat till ett rum som vi delar, det är mkt större än det jag och daniel delade, eller, men det känns så, och lite mer utrymme för sina egna grejor, och nu har man ju även två singelsängar i varsin sida av rummet, hoppas det ska gå bra, så man inte blir less på varann.
Och denna lägenhet känns väldigt bra, de tjobbiga är att det bor väldigt många här, för lägenheten är på fyra våningar!! så tror säkert att vi måste bo runt 8-9 pers här, hah jag är inte säker vilka dom är ännu.
Men väldigt bra kvallité på lägenheten om man gämför med våra andra,
.
.
.
.
Jag blir galen på min mobil alltså, jag skickar massa sms som aldrig kommer fram, och ibland vet jag inte om folk bara skiter i att svara eller om det inte kommer fram, hah frustrerande.
.
.
JAG hade ju tänkt att emanuel skulle komma till mig nu i helgen! Hade varit så kul, men flygen var ju aldelles för dyra, tror det var runt 3000kr för en väg, är väl bara för att det är påsk. Vet verkligen inte hur jag ska fira påsk, lär ju inte bli som i sverige iaf, men får kanske hitta på nått påskigt. Måla ägg iaf!!
.
.
Alltså snart är det väl bara 2 veckor kvar till jag får besök av Hannah och Eric!! Gud så kuul, men jag hoppas jag får jobb för annars kan jag ju inte hitta på så mkt när dom väl kommer, hmm.
Men kul ska det bli, dom ska stanna här i en hel vecka!!
.
.
XXX

Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej gud snyggt rummet såg ut =)

Hihi lite shackrutigt dessutom. Åååh. vad har du för nummer nu egentligen? jag har inte fått något sms. Så om du skickat till mig så vet du varför jag inte svarat i sådana fall. va kul att du snart får besök =) men hoppas du snart får jobb! svåra tider överallt just nu känns det som. men bara kämpa på =) Jobbar mark?



KRAAMII!!! sakna dä!

2010-03-31 @ 10:22:32
Postat av: Hanna

Glad påsk och hoppas du får nått jobb snart så du kan bo kvar i det fina rummet:) KRAM!

2010-04-01 @ 19:20:03
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Tihna

Ja, snart borde ni väl ändå få ett jobb. Vad söker du för jobb?



Ang. kommentaren på min blogg, det är överläppen (mustaschen) som jag vaxat... och inte hakan eller axlarna hah..

2010-04-02 @ 10:14:32
URL: http://metrobloggen.se/tintii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0