Insidious!!!

Jag vill inte avslöja för mkt men ett måste är att se denna!
Jag hade stora förväntningar som sagt o den var ännu bättre!
Jag gallskrek ut 4 gånger i biografen, haha, å då är inte jag den som skriker offentligt hah.
Men den var väldigt bra och annourlunda på något sätt. lite mer gammaldax skräckfilm med lite roligare monster, inte de vanliga skräckinjagande.
.
.
Jag har även hunnit vara hos kiropraktorn idag. Det kändes väldigt bra att gå till honom, o han sa att mitt problem var det var 4 person som hade samma problem som ja så han visste precis. Så jag hoppas jag kan använda armen som vanligt igen. Tänk man har besökt läkare o sjukgymnast men ingen har vetat vad det har varit, så ett stort tack till kiroprakter, dom kan sin sak!
.
.
I helgen blir det bara lugnt, jobba både fredag och lördag, men just nu bryr jag mig bara om pengarna, vill kunna leva lite lyxigare:))
.
.
Åh blev tipsad av hannah idag att man kan köpa färgbomber som är fett bra o man får som nyfärgat hår efter en tvätt. De ska jag köpa bums!
.
.
Ha en bra kväll alla! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0