Intervju med skolan

Ja nu har man hunnit vara på intervjuen med skolan o de gick väl sådära. Det var 140 sökanden o 35 kommer in, haha så trir inte det finns några större chanser. Det var först en muntlig gruppintervju o det gick inte så bra, kändes som att alla hade så bra anledningar till varför just dessa skulle passa så bra på utbildningen. Åh om man inte kommer in så måste man vänta ett helt år till nästa intervju. Efter gruppintervjun så var det skriftligt prov o de gick verkligen inte som jag hade hoppats, det var ju där man skulle lägga fram sig själv men nej, känner mig inte vidare duktig på sånt där hah, men det gav en kött på benen till nästa gång man söker till en utbildnnig, Jag har aldrig varit så nervös på väldigt länge. Får iaf besked den 17 juni!
.
.
Imorgon fyller Daniel år! Grattis Daniel!! :D DÅ ska han firas med grill o öl vid farstasjön.
Mys på i sommarvärmen folk!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej sötnos. Vad var det för intervju idag? till vilken skola alltså? Hoppas allt är bra, nu har jag gjort en fotoblogg..kolla min facebooksida. Puss

2011-06-02 @ 03:42:21
URL: http://hannahfallman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0