Sailor!

Hittade min efterlängtade sailor hat idag, på rea på butterick´s av alla ställen:)
Visst var den söt?
Den får man ta o använda ofta nu da. Älskar ju sailor temat. Träffade Sofia på stan idag, eller globen shopping och hon köpte ett par ursöta sailor shorts på bikbok. Gillar inte den affären men ibland får man ju offra sig.
Gjorde även andra fynd som lösögonfrans lim:) Eller egentligen var det till för lös mustasher o sådant men 8 kr är ju perfekt för en burk lim.
Vi gick även på Sushi restaurang, jag äälskar sushi och har som mål att pröva alla sushi ställen i Stockholm som jag kommer åt, hittils så leder Gullmarplans nikko sushi faktiskt. Fett stora sushi bitar och helt underbart goda till en bra pris också!
Pröva!
Jag har blivit antagen på intervju till Newton YH.
Hoppas det går braa, man måste ju börja studera snart. När man kommit en bit över 20 så är det väl dax att ta sig i kragen. Jag sökte till både Teknisk förvaltare och fastighets förvaltare.
Jag vet inte om det passar mig men man måste ju prova för att veta.
Herregud vad jag har velat och velat genom åren om vad man ska utbilda sig till, det har verkligen varit allt, haha verkligen allt. Nu senast var jag sugen på nagel terapeut.
Jag har ju börjat gå till en sådan och dom verkar få in fina pengar o väldigt socialt men i längden tror jag man blir fett uttråkad o antar att man inte kan jobba med sådant jobb när man kommit upp i åldern, eller kan kan man men ja, man, eller jag vill nog tjäna lite större pengar när jag väl har utbildat mig.
Nä nu ska jag fortsätta att titta på Solsidan, helt underbar seire. Speciellt min favorit Ove ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0